Déardaoin 12 Feabhra 2009

Téigh i bhfeabhas scoileanna dátheangach


Chuaigh me do dti an Scoil Mhuire i mBeal Feirste, agus feiceann thu mo Gaelige briste. Ach dar liomsa is fearr Gaeilge bhriste ná Béarla cliste. Is mian liom go dti na bunscoil. Ceart go leor,sin e. I won't brutalise the language anymore in this bloganna. I will however point you to a story on the BBC that makes me sasta, and that is the nuachtann about Gaelige becoming a force to be reckoned in the Náisiúnna Saor Nua. I wonder if the language will take hold and grow to become once more Teanga don Daoine Eire, agus glactar leis an Sacs-Bhéarla mar theanga oifigiúil eile.(Brutal, I couldn't help mise)

2 comments:

  1. maith thú as an gaeilge a úsaid.

    Tháinig mé ar blog s'agat tríd ceann Máirtín Ó Muilleoir.

    you can view my own at www.glormhicairt.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Go raibh mhaith agat, Niall. Ba Mairtin i do chonai sráid mo mhamai.

    ReplyDelete